Numer oferty: StPr/24/0382
1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad kalendarzem Dyrektora.
2. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań Dyrektora.
3. Obsługa telefonów oraz udzielanie informacji.
4. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w Centrum.
5. Obsługa urządzeń biurowych.
6. Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących.
8. Zarządzanie dokumentacją w zakresie: wysyłania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodzących i wychodzących oraz prowadzenia teczek spraw.
9. Wsparcie w organizacji podróży służbowych.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Sienkiewicza 11, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.