Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0382


Obowiązki:

1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad kalendarzem Dyrektora.
2. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań Dyrektora.
3. Obsługa telefonów oraz udzielanie informacji.
4. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w Centrum.
5. Obsługa urządzeń biurowych.
6. Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących.
8. Zarządzanie dokumentacją w zakresie: wysyłania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodzących i wychodzących oraz prowadzenia teczek spraw.
9. Wsparcie w organizacji podróży służbowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • prawo jazdy kat. B, C+E
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, prawo jazdy kat. B, C+E, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD• bardzo dobra organizacja pracy , • umiejętność pracy pod presją czasu, • duża dyspozycyjność , • wysoka kultura osobista,


Miejsce pracy: Sienkiewicza 11, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi