Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0678


Obowiązki:

Organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących-wychodzących, redagowanie pism urzędowych.
Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji interesantom i kontrahentom.
Nadzór i realizacja zapotrzebowania materiałowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: zarządzanie

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: zarządzanie

Pozostałe wymagania:

  • Po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na stałe. Wymagania znajomość obsługi pakietu programów Microsoft Office, dobra organizacja pracy, obsługa urzadzeń biurowych, mile widziane doświadczenie i znajomość języka obcego.


Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/02/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi