Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1976


Obowiązki:

- wykonywanie czynności kancelaryjnych,
- obsługa elektronicznego dziennika podawczego,
- obsługa urządzeń biurowych i dbanie o prawidłowy obieg informacji, dokumentów,
- odbieranie telefonów i przyjmowanie interesantów,
- kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów oraz ich archiwizacja,
- gospodarowanie przepisami służbowymi poprzez ich ewidencjonowanie i przekazywanie do zapoznania,
- obsługa systemów komputerowych służących rejestracji czasu pracy/służby.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Komunikatywność

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : Kandydat powinien posiadać:- wykształcenie średnie ,- posiadać zdolności organizacyjne,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym pakietu office,- umiejętność redagowania pism,- samodzielność, sumienność, dokładność.


Miejsce pracy: Korfantego 2, 45-077 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi