Opis stanowiska pracy
1. Prowadzenie kalendarza Zarządu Spółki,
2. Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych),
3. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy,
4. Przygotowywanie materiałów na spotkania, sporządzanie notatek ze spotkań,
5. Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych (zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych),
6. Przygotowywanie prezentacji i raportów,
7. Współpraca ze wszystkimi działami w SYEP,
8. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Prezesem, Zarządem, Dyrekcją a pracownikami firmy i instytucjami zewnętrznymi,
9. Przestrzeganie wymagań systemu zarządzania jakością w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania
1. Wykształcenie wyższe.
2. Mile widziane doświadczenie zawodowego,
3. Zdolności lingwistyczne
4. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
5. Odporność na stres,
6. Pełna dyspozycyjność,
7. Znajomość pakietu MS Office,
8. Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
9. Komunikatywność i umiejętność współpracy,
10. Wysoka kultura osobista.
OFERUJEMY
1. Umowę o pracę
2. Pracę w międzynarodowej korporacji
PROSZĘ O PRZESYŁANIE CV W JĘZYKU ANGIELSKIM!
SEOYON ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach powsta... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.