Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0656


Obowiązki:

Do obowiązków Sekretarki Dyrektora będzie należało m.in:
- obsługa sekretariatu Dyrektora tj. zapewnienie obsługi administracyjno – biurowej Dyrektora i Zastępców Dyrektora
- organizacja spotkań, narad, konferencji Dyrektora i Zastępców Dyrektora,
- prowadzenie bieżącej korespondencji, przyjmowanie poczty przekazywanej drogą mailową oraz fax-em
- dbanie o profesjonalny wizerunek Szpitala.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera MS Ofice

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • dodatkowo od kandydata pracodawca oczekuje: bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i dokładności, wysokiej kultury osobistej, empatii w relacjach ze współpracownikami, sumienności, skrupulatności oraz zaangażowania, dyspozycyjności, umiejętności pracy w zespole, umiejętności podejmowania decyzji, odporności na stres, cierpliwości, odpowiedzialności


Miejsce pracy: Tytusa Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: po okresie próbnym umowa na czas określony 1 rok, praca w godz. 7:00 -15:00

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.swk.med.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi