Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/02/2018.

Sekretarka / Asystentka

54-616 Wrocław, dolnośląskie

INDUSOFT POLSKA Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy


SEKRETARKA / ASYSTENTKA
Wrocław, dolnośląskie
INDUSOFT POLSKA Sp. z o.o.



Firma InduSoft Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Sekretarka / Asystentka

Miejsce pracy: Wrocław



Opis stanowiska

Logistyczne i administracyjne wsparcie biura, działu sprzedaży
Obsługa sekretariatu/recepcji,
Koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z innymi działami,
Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi,
Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe,
Fakturowanie, nadzór nad dokumentacją finansową.


Oferujemy

Możliwość rozwoju zawodowego (różnorodność zadań i projektów),
Pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pracę pon-pt (8-16/9-17).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wymagania

Wymagania

Wykształcenie średnie / wyższe, preferowane administracyjne,
Doświadczenie w prowadzeniu biura minimum 1 rok (warunek konieczny),
Umiejętność redagowania pism,
Wysokie zdolności interpersonalne,
Zdolności organizacyjne, duża samodzielność,
Bardzo dobra znajomość programów Ms Office,
Umiejętność pracy pod presją czasu.

Prezentacja firmy

Powstała we Wrocławiu w 2008 roku InduSoft Polska Sp. z o.o. jest polskim oddziałem i... wyłącznym importerem amerykańskiej firmy. Oferuje ona szeroki asortyment oprogramowania umożliwiającego tworzenie w środowisku Windows w tym Windows Embedded aplikacji wspomagających systemy automatyki. InduSoft Web Studio czołowy produkt jest potężnym zestawem narzędzi dla systemów SCADA, HMI umożliwiającym wizualizację procesu produkcyjnego ale i również wizualizację w innych obszarach automatyki.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry