Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/06/2020.

SAP Ariba System Administrator

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Accountancy Finance

Opis stanowiska pracy

SAP Ariba System Administrator
Wroclaw
NR REF.: 1132491

For our Client, an international company, we are looking for experienced Ariba System Administrator.

Responsibilities and Tasks:
  • Manage day-to-day external relationships with SAP Ariba and other Procurement systems / software providers
  • Manage internal relationships with IT to ensure Procurement systems are supported and optimised
  • Be the Subject Matter Expert / Ambassador for Ariba P2P and other Procurement systems
  • Play a key role in the global deployment of Ariba P2P to non-SAP markets in 2020 and beyond
  • Provide technical guidance and recommendations as a subject matter expert in P2P Operations in order to diagnose and develop recommendations to solve business unit level problems.
  • Develop and deliver training to increase awareness within P2P Operations of existing or new policies and procedures and platform functionality, to optimize performance and increase compliance.
  • Support SMEs and BUs in the review of future system/software release notes for P2P in collaboration with IT and lead the testing and deployment of any upgrades/fixes or enhancements
  • Work with remote team to help ensure smooth running of P2P activities

Requirements and Qualifications:
  • Degree in Business, Computer Science or Information Systems is preferred – OR equivalent
  • 3+ experience working in a Procurement organisation or P2P solution provider
  • Experience working with the SAP Ariba platform
  • Excellent knowledge across Procurement and Procure to Pay processes
  • Experience working within a multi-site business - and willing to travel
  • Basic Project management principles understood and practiced
  • Ariba certification would be an advantage

Offer:
  • private health care | multisport card | life insurance
  • subsidies for trainings | postgraduate studies
  • annual bonus | sharesave plan | going extra miles program
  • subsidised meals and fruits | integration parties
  • possibility of working remotely | flexible working hours
  • possibility of growth
  • caring, collaborative and courageous business environment
  • relaxation zones in the modern workplace

Sounds interesting?Send us your CV via apply button!

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca BPO / outsourcing
do góry