Specjalista ds. zakupów i dostaw odpowiada za:
1/ nadzór nad realizacją zamówień do dostawców
2/ optymalizację kosztów dostaw
3/ nadzór nad terminowością dostaw
4/ przepływ informacji wśród wszystkich uczestników procesu zakupów
5/ ocenę współpracy z dostawcami
6/ stałe monitorowanie warunków współpracy z dostawcami oraz inicjowanie i podejmowanie działań optymalizujących koszty dostaw
6/ współpracę z firmami spedycyjnymi
7/ nadzór nad pracą magazynu
8/ obsługę procesu reklamacji
***Prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie za pośrednictwem poralu Infopraca***
1/ mile widziany wiek do 30 lat
2/ doświadczenie w pracy w dziale zakupów 2-3 lata
2/ umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowanie decyzji
3/ umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji w uzgodnionym zakresie
4/ znajomość procesu zakupu i dostawy oraz zasad obiegu dokumentów handlowych/magazynowych w firmie handlowej
5/ znajomość zasad handlu międzynarodowego w zakresie zakupów i logistyki
6/ zdolności negocjacyjne
7/ biegła obsługa komputera MS Office
8/ prawo jazdy kat.B
Mile widziane:
Wszelka znajomość i wiedza z zakresu technologii i budowy sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
Krótka informacja o firmie:<br/><br/><br/>Firma POLTEL – dostawca... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.