Numer oferty: StPr/25/0738
1. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej działu, zapewnienie obiegu dokumentacji, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania działu;
3. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową działu
4. Przygotowanie informacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych działu
5. Współpraca z innymi jednostkami Uczelni oraz organami zewnętrznymi.
6. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej środków trwałych jednostki oraz ich przemieszczania
7. Wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych czynności zleconych przez
Przełożonego.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Cv+ list motywacyjny na : rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl z dopiskiem dział BHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.