Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0738


Obowiązki:

1. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej działu, zapewnienie obiegu dokumentacji, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania działu;
3. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową działu
4. Przygotowanie informacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych działu
5. Współpraca z innymi jednostkami Uczelni oraz organami zewnętrznymi.
6. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej środków trwałych jednostki oraz ich przemieszczania
7. Wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych czynności zleconych przez
Przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów do pracy:Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe bhp.Kierunek /specjalność - BHP.Doświadczenie zawodowe - Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej, kurs pierwszej pomocy.Uprawnienia, umiejętności: Znajomości prawa pracy, przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska.


Miejsce pracy: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Cv+ list motywacyjny na : rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl z dopiskiem dział BHP

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi