Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/0328
Obowiązki:
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- rozliczanie nakładów poniesionych na zadania inwestycyjne (środki trwałe w budowie),
- wytwarzanie dokumentów obrotu majątkowego, bieżące księgowanie zmian w ewidencji ilościowo-wartościowej,
- wytwarzanie arkuszy spisowych dla celów inwentaryzacji majątku RZI,
- obsługa i prowadzenie rozliczeń finansowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, finanse, rachunkowość, doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim 5 lat pracy ogółem, przy wykształceniu wyższym 3 lata pracy ogółem,, praktyczna znajomość obsługi komputera MS Office (WORD, EXCEL), znajomość stosowania przepisów ustaw: o rachunkowości oraz finansach publicznych. Klasyfikacja Środków Trwałych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolność analitycznego myślenia w działaniu, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub kandydat podda się postępowaniu uprawniającemu do dostępu do informacji niejawnych.
Miejsce pracy: Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/03/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia