#

SAMODZIELNA KSIĘGOWA

Gmsynergy Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Firma Gmsynergy sp.z o.o. sp.k jest firmą zajmującą się organizacją imprez (wyjazdów biznesowych, studyjnych, wczasów i wycieczek), jak również konferencji i szkoleń branżowych. Firma istnieje od 2012 r i jest kontynuacją działalności turystycznej biura Gandalf Travel Agnieszka Gałkiewicz (istniejącej od 2002r., która aktualnie kontynuuje działalność jako firma przewozowa (wynajem autokarów, busów). Oba podmioty są ze sobą ściśle powiązane kapitałowo i osobowo i współpracują ze sobą ściśle.

Firmy zatrudniają średniorocznie około 30 - 40 osób (w tym pracownicy biurowi, kierowcy autokarów ) oraz sezonowo animatorów, pilotów, tłumaczy. Oba podmioty mają bardzo stabilną i ugruntowaną pozycję na rynku, co wpływa na poszerzanie zakresu działalności i ciągły rozwój.


MIEJSCE PRACY : Łódź (ul. Fabryczna 15 , Widzew)

WYMIAR CZASU PRACY : 40 godzin tygodniowo

ZAKRES ZADAŃ :
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
ewidencjonowanie i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego - CDN OPTIMA,
wystawianie dokumentów księgowych (min. faktur vat i vat marża),
uzgadnianie sald z kontrahentami
wspieranie głównej księgowej w przygotowywaniu dokumentów do sporządzania deklaracji i sprawozdań finansowych
przygotowywanie raportów i zestawień ,
wsparcie administracyjne firmy w bieżących pracach zleconych z zakresu turystyki i przewozów autokarowych;

OFERUJEMY :
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej renomie w swojej branży
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie rachunkowości (szkolenia z zakresu zmian w prawie podatkowym, kursy tematyczne doszkalające )
sympatyczna praca w ładnym biurze na Księżym Młynie, w zespole młodych i energicznych osób

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i listu motywacyjnego)
.

Wymagania

WYMAGANIA :
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
co najmniej 3 -letnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego na Księgach Handlowych (firma docelowa lub biuro rachunkowe),
znajomość zagadnień z zakresu Prawa Pracy
obsługa pakietu MS Office na poziomie co najmniej bardzo dobrym,
umiejętność analitycznego myślenia,
skrupulatność, dokładność i dobra organizacja pracy własnej,
wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
wysoka motywacja do zdobywania doświadczenia i wiedzy zawodowej;
wykształcenie wyższe kierunkowe (z zakresu rachunkowości, finansów i bankowości) lub studia w toku
bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, przepisów z zakresu PDOF i VAT
mile widziana znajomość programu COMARCH CDN Optima

Prezentacja firmy

Biuro podróży

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Wynagrodzenie
3 500PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi