Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, w tym m.in. rejestracja, dekretacja i kontrola dokumentów księgowych, wprowadzanie zapisów księgowych do systemu komputerowego

- prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych

- sporządzanie sprawozdań finansowych

- bieżący kontakt i współpraca z klientami zewnętrznymi

- kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, ZUS, GUS

 

Wymagania

Nasze oczekiwania wobec kandydata:

- wykształcenie wyższe ekonomiczne w obszarze: rachunkowość i finanse

- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych

- dobra znajomość prawa bilansowego, podatkowego oraz zasad rachunkowości

- samodzielność i dobra organizacja

- znajomość obsługi programu Symfonia i Optima

- znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

- umiejętność pracy w zespole

- dobra komunikacja

 

Prezentacja firmy

Biuro rachunkowe zajmuje się świadczeniem usług rachunkowych dla ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Bankowość

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi