Sales/Customer Service Specialist
BytomSales/Customer Service Specialist
Bytom
NR REF.: 1167523
Dla naszego Klienta – działającego w branży tworzyw sztucznych – poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
Idealny Kandydat powinien mieć/być:
Nasz Klient oferuje:
Serdecznie zapraszamy do wysłania swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Bytom
NR REF.: 1167523
Dla naszego Klienta – działającego w branży tworzyw sztucznych – poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca współpraca z klientami,
- Przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich do systemu SAP,
- Sprawdzanie wiarygodności i płynność finansowej odbiorcy oraz aktualny stan zobowiązań klientów wobec Spółki i informowanie przełożonych o ewentualnych opóźnieniach,
- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cen,
- Organizacja wysyłki towaru,
- Poszerzanie kręgu odbiorców poprzez bezpośrednie kontakty z dotychczasowymi klientami oraz prowadzenie działań promocyjnych,
- Zarządzanie reklamacjami zarówno w sposób jakościowy, jak i ilościowy, łącznie z produkcją i sprzedażą,
- Przygotowywanie i realizacja planów wizyt u klientów – po zatwierdzeniu przez bezpośrednich przełożonych,
- Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych,
- Raportowanie do kierownictwa realizacji zleceń,
- Monitorowanie kosztów transportu i kontrola faktur transportowych,
- Utrzymywanie portfela zamówień na bieżąco aktualizowanych i wolnych od przeterminowanych zamówień,
- Monitorowanie terminów dostaw, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności,
- Odpowiadanie na pytania klientów i współpracowników telefonicznie i pisemnie,
- Dbanie o pakiety próbek,
- Prawidłowe archiwizowanie dokumenty.
Idealny Kandydat powinien mieć/być:
- stopień licencjata (minimum),
- przynajmniej roczne/dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- niezależność,
- poczucie obowiązku,
- umiejętność pracy zespołowej,
- elastyczność,
- dokładność,
- kompetencje społeczne,
- znajomości MS Office,
- prawo jazdy,
- mile widziana również znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiego,
- znajomość SAP Business One (jako dodatkowy atut).
Nasz Klient oferuje:
- 20% premii uznaniowej "regulaminowa" (alkohol lub absencja wyklucza jej otrzymanie),
- kartę MultiSport,
- ZFŚS (wczasy),
- premię bożonarodzeniową
- umowę o pracę na czas określony (pierwsza umowa),
- Szkolenia: Produktowe, branżowe, SAP, w ramach wprowadzania w obowiązki służbowe.
Serdecznie zapraszamy do wysłania swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.