Opis stanowiska pracy
Dynamiczny rozwój Firmy pozwala nam tworzyć nowe stanowiska pracy, umożliwiające zdobycie cennej wiedzy i doświadczenia młodym osobom, rozpoczynającym swoją karierę zawodową. Jeżeli marzy Ci się ambitna praca z różnorodnym zakresem zadań oraz udział w życiu nowoczesnej, kreatywnej marki biżuteryjnej, śmiało aplikuj na stanowisko:
Sales Administrative Assistant / Asystent ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: Gliwice
Zadania, które Ci powierzymy:
- bieżąca obsługa plarform sprzedażowych (Polska / Europa / USA / Kanada / Australia / Azja) – wsparcie i rozwój sprzedaży detalicznej: dodawanie produktów, tworzenie opisów przedmiotów, słów kluczowych, promowanie produktów, itp.;
- kontakt z klientami polskimi i zagranicznymi (w języku angielskim) – odpowiadanie na zapytania, potwierdzanie i ustalanie szczegółów zamówienia, informowanie o przebiegu procesu realizacji zamówienia;
- wsparcie przy promocji marki w kanałach social media – redagowanie wpisów i planowanie aktywności na Facebook'u i Instagramie;
- administracja i obsługa logistyczna zamówień: przygotowywanie zamówień do wysyłki (sporządzanie dokumentów do odprawy celnej, generowanie listów przewozowych, pakowanie biżuterii);
- globalny research nowych kanałów dystrybucji i sprzedaży.
Cechy i umiejętności niezbędne na stanowisku:
- dobra znajomość języka angielskiego – w szczególności w piśmie, mile widziana znajomość języka niemieckiego;
- umiejętność swobodnej komunikacji z klientami w formie pisemnej i telefonicznej;
- swoboda poruszania się po Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem platform social media (Facebook, Instagram) oraz wyszukiwarki Google;
- wyśmienita organizacja pracy, uporządkownie i systematyczność;
- otwartość umysłu, bystrość i chłonność wiedzy;
- energiczność i entuzjazm w działaniu;
- pomysłowość i proaktywność;
- samodzielność.
Co mamy do zaoferowania:
- pełnoetatowe zatrudnienie w młodej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, działającej na skalę międzynarodową;
- możliwość awansu i rozwoju w kierunku sprzedaży B2B;
- finansowanie nauki języka angielskiego;
- przyjazne i kameralne miejsce pracy;
- niezbędne narzędzia pracy;
- okres wdrożenia i wprowadzenia we wszystkie zagadnienia związane ze stanowiskiem pracy.
Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymagane. Mile widziane osoby zarejestrowane w Urzędzie Pracy.
Prezentacja firmy
W FEINFEIN z dumą pracujemy dla Klientów polskich i zagranicznych, tworz...
W FEINFEIN z dumą pracujemy dla Klientów polskich i zagranicznych, tworząc nowoczesną, personalizowaną biżuterię i akcesoria męskie ze srebra. Naszym celem jest bycie liderem w kategorii najwyższej jakości, niestandardowych dodatków dla mężczyzn. Tworzymy kameralny, kreatywny zespół, który powiększamy wraz z rozwojem Marki.
--- FEINFEIN. Made to last ---
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Praktyki / Staż