Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/1025


Obowiązki:

obsługa komputera, w tym obsługa programów: Word, praca związana z bezpośrednią obsługą klienta, umieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację, doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta, wysoka kultura osobista, zacięcie sprzedażowe w rekruterze musi znaleźć się nuta handlowca, skrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość i umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera, w tym obsługa programów: Word, Excel, umiejętność obsługi urządzeń biurowych: urządzeń wielofunkcyjnych


Miejsce pracy: ADAMA ASNYKA 5, 75-003 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w zakresie godz. 8:00 - 17:00, przerwa w godz. 12:00 - 13:00, praca w soboty, pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony, możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/05/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi