Opis stanowiska pracy:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za rekrutację nowych pracowników, rozwój programów rekrutacyjnych oraz koordynację pracowników tymczasowych.
Zakres obowiązków:
- rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych
- wdrażanie nowych pracowników do pracy
- nadzór i prowadzenie dokumentacji personalnej
- realizacja projektów promocyjnych mających na celu pozyskanie nowych kandydatów
- organizacja i kontrola pracy zatrudnionych pracowników
- reprezentowanie firmy w relacjach z pracownikami oraz klientami
- prace administracyjne i kadrowe
Wymagania:
- doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników
- praktyczna znajomości technik rekrutacyjnych
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
- łatwość nawiązywania kontaktów
- dobra znajomości pakietu MS Office
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- zaangażowanie i duża motywacjia do pracy
- prawo jazdy kat. B
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym, mile widziana znajomość języka holenderskiego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie angielskojęzycznych dokumentów aplikacyjnych z dołączonym aktualnym zdjęciem.