Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/3047


Obowiązki:

praca polega m.in. na:
nawiązaniu kontaktu z osobami odwiedzającymi przychodnię – pacjentami i ich rodzinami oraz udzielaniu im pełnej i rzetelnej informacji na temat funkcjonowania przychodni i świadczonych w niej usług medycznych,
obsługiwaniu pacjentów, w tym rejestrowaniu pacjentów do poszczególnych lekarzy, przyjmowaniu zgłoszeń telefonicznie, osobiście oraz przy pomocy systemu teleinformatycznego,
przygotowywaniu harmonogramów konsultacji medycznych, nadzorowaniu i koordynowaniu kalendarzy osób udzielających świadczenia zdrowotne, w razie konieczności informowaniu pacjentów o zmianach w terminach wcześniej umówionych wizyt,
rzetelnym prowadzeniu ewidencji wykonywanych usług medycznych,
obsługiwaniu pacjentów przychodzących na wyznaczona wizytę (wydaniu odpowiednich kart, numerów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
  • fakturzystka z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego
  • dobra organizacja pracy

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące



Miejsce pracy: LESZKA CZARNEGO 4D, 35-615 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi