Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/02/2019.

Regionalny Koordynator ds. Sprzedaży (region: Czechy i Słowacja)

zagranica

Devire

Opis stanowiska pracy

Twoja przyszła Firma

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna będąca liderem w swojej branży, dostarczająca swoje produkty do szerokiego grona odbiorców, głównie w branży budowlanej. W zawiązku z dynamicznym rozwojem szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Regionalny Koordynator Sprzedaży na rynku czeskim i słowackim.

Zakres obowiązków:

  • Budowanie i utrzymywanie silnych relacji handlowych z Klientami firmy na terenie Czech i Słowacji
  • Pozyskiwanie klientów mające na celu wzrost wielkości sprzedaży oraz rozbudowę portfela klientów
  • Koordynowanie działań i pośredniczenie w relacji między spółką i Klientami
  • Współpraca z działami firmy w celu maksymalizacji zadowolenia Klienta
  • Aktywne uczestnictw i reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych

Nasz klient oferuje:

  • Stanowisko w dynamicznym międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy, opieka medyczna dla całej rodziny, karta multisport, oraz bogaty pakiet socjalny
  • Dostęp do najnowszych technologii, zaplecza technicznego oraz pełne wsparcie i szkolenia
  • Elastyczny czas pracy

U kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne
  • Minimum 5 – letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej lub handlowej z branży technicznej/budowlanej w sektorze B2B
  • Znajomość języka czeskiego w stopniu biegłym - poziom native speaker
  • Znajomość języka polskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność budowania silnych relacji z Klientami
  • Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry