Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/03/2021.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o motywujący system premiowy
  • Podstawowe narzędzia pracy - samochód, telefon służbowy, tablet
  • Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń  (wstępne, produktowe, handlowe)
  • Możliwość rozwoju swoich kompetencji w firmie będącej jednym z liderów w branży technicznej
  • Samodzielność w działaniu
  • Realny wpływ na strategię rozwoju i wizerunku firmy 

Wymagania:

  • Min. 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem przedstawicieli handlowych
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów marki premium z branży technicznej
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
  • Otwartość oraz umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych
  • Mocno rozwinięte kompetencje liderskie
  • Znajomość technik zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania krajowych podróży służbowych

Zadania:

  • Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych na wyznaczonym terenie
  • Nastawienie na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych
  • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
  • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • Stałe doskonalenie technik sprzedaży oraz skutecznie motywowanie pracowników
  • Negocjację warunków zawieranych transakcji
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zespołu i Zarządu firmy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry