Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/12/2021.

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizowanie planów sprzedażowych na podległym terenie, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.

Informacje o kliencie

Dla naszego klienta, polskiego producenta tuszy i tonerów poszukujemy osoby na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży na północno-zachodnią część Polski.

Opis stanowiska

  • Przygotowanie i realizacja planów sprzedażowych w zakresie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (tonery, tusze) na podległym terenie (woj. zachodniopomorskie, wielkopolskie, lubuskie);
  • Obsługa systemów sprzedażowych ERP, CRM, platforma B2B;
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami, podtrzymywanie współpracy i wsparcie merytoryczne dla klienta;
  • Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie sieci sprzedaży;
  • Rozwój sprzedaży produktów;
  • Prezentowanie oferty usług, prowadzenie spotkań i negocjacji warunków z klientami;
  • Prowadzenie szkoleń produktowych;
  • Planowanie i realizacja działań marketingowych, organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych wspólnie z klientami;
  • Monitorowanie i rozliczanie należności z klientami;
  • Analiza i raportowanie efektów współpracy z klientami, m.in. w zakresie potencjału sprzedaży, struktury sprzedaży, badania zadowolenia klienta, oceny wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż;
  • Analizowanie rynku materiałów eksploatacyjnych i konkurencji;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

Profil kandydata

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na rynku materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub sprzętu IT;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Znajomość oprogramowania MS Office;
  • Nastawienie na realizację celów, determinacja w działaniu;
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • Umiejętności handlowe i negocjacyjne;

Oferujemy

  • Umowa o pracę lub umowa B2B;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premia za realizację celów;
  • Samochód służbowy;
  • Narzędzia pracy;
  • Pracę zdalną;

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry