Regionalny Kierownik Działu Obsługi Klienta /Regional Key Account Manager
Od: IDES Consultants Polska Sp. z o.o.Miejsce pracy: Łódź
IDES od 22 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta z branży Przemysł gumowy i tworzyw sztucznych poszukuje kandydatów na stanowisko
Regionalny Kierownik Działu Obsługi Klienta /Regional Key Account Manager
Miejsce pracy: Łódź
Zadania / obowiązki:
- Merytoryczne zarządzanie i kierowanie zespołem obslugi klienta oraz obsługa klienta
- Przeprowadzanie analiz rynku i konkurencji
- Sporządzanie kalkulacji oraz poszukiwanie informacji we wszystkich istotnych obszarach i zakładach
- Regionalna odpowiedzialność za strategię ofertową (produkty, koszty, etc.) w porozumieniu z kierownikiem obszaru
- Koordynacja przygotowywania ofert (podstawy i zmian)
- Sporządzanie, zatwierdzanie i negocjowanie ofert i zmian w porozumieniu z kierownikiem obszaru
- Opracowywanie nowych zapytań ofertowych i zapytań w zakresie zmian
- Krótkoterminowe, średnio i długoterminowe planowanie obrotów
- Realizacja celów marży i sprzedaży
- Zapewnienie optymalnego rozwoju produktu pod kątem produkcji z włączeniem zakładów
Oczekiwania:
- Studia inżynierskie, wykształcenie techniczne lub ukończone porównywalne wykształcenie
- Doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów technicznych
- Doświadczenie zawodowe na porównywalnym stanowisku mile widziane
- Doświadczenie zawodowe w branży AGD i elektrotechnicznej mile widziane
- Doświadczenie w kierowaniu pracownikami mile widziane
- Pogłębiona wiedza w zakresie Key Account Management i sprzedaży
- Wiedza w zakresie technologii wtrysku i knstrukcji form
- Umiejętności w posługiwaniu się MS-Office
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
- Wysoka dyspozycyjność I elastyczność
- Umiejętność pracy w zespole
- Asertywność
- Umiejętność negocjacji
- Gotowość do podejmowania podróży
- Kompetencje przywódcze
Firma oferuje:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie proporcjonalne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość podniesienia kwalifikacji przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Pakiet benefitów takich jak: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy
- Świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Socjalnego