Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

Regionalny Doradca Techniczno-Handlowy

Kielce, świętokrzyskie

Alfa i Omega Sp. z o.o. Sp. K.

Opis stanowiska pracy

Zadania na stanowisku doradcy techniczno-handlowego:

  • Doradztwo w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej i higieny pracy.
  • Pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie poprzez wizyty w zakładach pracy.
  • Koordynacja i rozwój sprzedaży na powierzonym terenie.
  • Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi klientami.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Współpraca z centralą firmy oraz realizacja strategii sprzedaży.
  • Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań.

Od kandydatów oczekujemy:

  • 3 letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w szczególności do firm produkcyjnych i przemysłowych.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży środków ochrony indywidualnej.
  • Doskonałych umiejętności interpersonalnych i handlowych.
  • Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem.
  • Udokumentowanego przebiegu kariery zawodowej i nienagannej opinii z poprzednich miejsc pracy.
  • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
  • Wyższego wykształcenia.
  • Znajomości pakietu MS Office.

Wymagania

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole z możliwością rozwoju i awansu w strukturach firmy.
  • Szkolenie przygotowujące do podjęcia pracy, oraz cykliczne szkolenia zapewniające rozwój kompetencji.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
  • Dużą samodzielność działania.
  • Wynagrodzenie od 5 000 brutto oraz nieograniczona kwotowo premia od sprzedaży.
  • 13 pensja po spełnieniu wymogów regulaminu.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych: telefon, komputer, oraz samochód osobowy do użytku służbowego.
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego.
  • Pracę w systemie Home-Office (1-dzień biurowy, 4-dni w terenie).

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prezentacja firmy

Alfa i Omega - 25 lat dziękujemy Państwu
Firma została założona w 1991 roku.... Kierunkiem działania naszej firmy jest ciągły rozwój i nowe inwestycje, aby sprostać wymaganiom naszych klientów. Dzięki ciągłemu doskonaleniu jakości obsługi, szybkiej i rzetelnej realizacji dostaw, oraz zwiększaniu asortymentu produktów firma zdobyła zaufanie i uznanie wielu Klientów. Wieloletnia obecność na rynku BHP i różnorodność obsługiwanych segmentów przemysłu sprawia, że Klienci mogą korzystać z naszego bogatego doświadczenia. Od początku działalności wprowadzamy na rynek produkty, artykuły i urządzenia zapewniające skuteczną ochronę pracownika przed wieloma zagrożeniami podczas pracy. Do najważniejszych należą środki ochrony całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem narządów ruchu, a także słuchu, wzroku, dróg oddechowych, środków ochrony przed upadkiem z wysokości. Dużą uwagę przywiązujemy do ochrony zdrowia i życia pracowników przed wszelkiego rodzaju środkami i substancjami chemicznymi, które oprócz tego, że podczas bezpośredniego kontaktu brudzą i niszczą skórę rąk, mogą również powodować choroby skóry i być przyczyną wielu niebezpiecznych dla życia schorzeń. Dzięki zaufaniu jakim darzymy naszych dostawców i wysokiej jakości oferowanych przez nich produktów szczególnej uwadze Państwa polecamy;
Zasięgiem swojego działania obejmujemy całą Polskę, a naszym klientom staramy się dostarczyć towar najlepszej jakości w możliwie najkrótszym czasie.
Na nasz sukces złożyło się wiele czynników, ale do najważniejszych należy zaliczyć: wysoką jakość oferowanych produktów, fachową obsługę, oraz umiejętne zarządzanie i profesjonalną kadrę stale podnoszącą swoje kwalifikacje.
Wysoki poziom obsługi naszych klientów potwierdza Certyfikat ISO PN-EN9001:2009, oraz wiele nagród i wyróżnień. Do najważniejszych zaliczamy Certyfikat Rzetelności, Certyfikat Wiarygodności Biznesowej, Gazele Biznesu, Gepard Biznesu, Efektywna Firma i Mocna Firma Godna Zaufania. Jesteśmy również laureatem Rankingu Firm Rodzinnych.
Kierunkiem działania naszej firmy jest ciągły rozwój i nowe inwestycje, aby sprostać wymaganiom naszych klientów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta
do góry