Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/12/2019.

Regionalny Doradca Klienta

Szczecin, zachodniopomorskie, zachodniopomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Regionalny Doradca Klienta
Szczecin, zachodniopomorskie
NR REF.: 1121632

Twoja następna firma

Dla naszego Klienta, firmy z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Regionalnego Doradcy Klientaw województwie zachodniopomorskim.

Twoje następne stanowisko
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

  • pozyskiwanie klientów z kanału nowoczesnego oraz tradycyjnego,
  • sprawowanie opieki nad istniejącymi klientami, a także monitorowanie rynku na terenie województwa zachodniopomorskiego,
  • sporządzanie raportów oraz realizowanie celów sprzedażowych.

Od kandydatów wymagane jest:

  • doświadczenie jako przedstawiciel handlowy z branży FMCG
  • doświadczenie zawodowe w firmach prywatnych, ewentualnie krótki okres w koncernach
  • dyscypliny,
  • silnej motywacji do pracy,
  • łatwości nawiązywania kontaktów,
  • samodzielności,
  • posiadających prawo jazdy kat. B.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon);
  • dodatkowe benefity.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry