Regional PR Manager (możliwość pracy zdalnej)
Dla naszego Klienta, światowego lidera w swojej dziedzinie, z ponad 100-letnią tradycją, w tym prawie 60-letnią na rynkach europejskich, poszukuję Regionalnego PR Managera na Europę i Bliski Wschód, który na nowotworzonym, samodzielnym stanowisku wesprze globalny dział komunikacji produktowej z obszaru "industrial" w formie pracy zdalnej z dowolnego rejonu Polski lub pracy stacjonarnej bezpośrednio z siedziby w Warszawie.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest światowy lider w swojej dziedzinie, z ponad 100-letnią tradycją, w tym prawie 60-letnią na rynkach europejskich, który zajmuje się wytwarzaniem produktów z obszaru budowy, przemysłu wydobywczego, petrochmicznego i innych.
Opis stanowiska
Do obowiązków na stanowisku Regionalnego PR Managera należeć będą m.in.:
- Rozwój, realizacja i wdrożenie strategii PR, wspierającej cele marketingowe w odniesieniu do produktów i klientów komercyjnych z obszaru industry - od strategii lokalnej po strategię rynkową o zakresie globalnym;
- Budowanie świadomości marki na rynkach Europy i Bliskiego Wschodu, w tym oczywiście również w Polsce;
- Angażowanie ambasadorów marki w aktywności zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych celem zwiększenia widoczności, zainteresowania i tym samym popytu na produkty;
- Nawiązywanie i rozwijanie relacji z wpływowymi dziennikarzami prasowymi, cyfrowymi, handlowymi czy telewizyjnymi oraz key opinion leaderami z branży; budowanie swojej eksperckości wśród klientów komercyjnych, key opinion leaderów, influencerów czy ambasadorów marki;
- Pomoc w tworzeniu i wspieraniu specyficznych dla produktów programów w mediach społecznościowych, pomoc w identyfikacji KOL w mediach społecznościowych;
- Tworzenie projektów komunikatów prasowych i innych materiałów prasowych zgodnie z PR-ową strategią produktów;
- Aktywne monitorowanie potencjalnych sytuacji kryzysowych w branży oraz reprezentowanie Klienta w kontaktach z mediami celem utrzymania reputacji marki;
- Wsparcie ad hoc dla działu komunikacji korporacyjnej;
- Odbywanie podróży służbowych (10-15% czasu pracy), głównie do UK, US, ME.
Profil kandydata
Od Kandydatów oczekuje się m.in.:
- Ukończenia studiów (min. licencjat) z jednej z następujących dziedzin: komunikacji, PR, dziennikarstwa czy marketingu;
- Minimum 5-letniego doświadczenia w PR produktowym po stronie agencji lub korporacji w dziedzinie pokrewnej;
- Doświadczenia w pracy w regionie lub w Polsce, ale z kooperacją z rynkami międzynarodowymi;
- Doskonałych umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej
- Doskonałych zdolności organizacyjnych, interpersonalnych, zarządzania projektami;
- Doświadczenia w koordynowaniu pracy agencji i innych dostawców zewnętrznych;
- Doświadczenia w monitorowaniu mediów i korzystaniu z usług PR Newswire;
- Wyjątkowej dbałości o szczegóły i deadline'y;
- Biegłej znajomości języka angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość mediów społecznościowych oraz trendów produktowych w branży będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
Kandydatowi oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość pracy zdalnej;
- Pracę w międzynarodowym środowisku;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Location: Praca zdalna z całej Polski lub stacjonarna w Warszawie
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More