Numer oferty: StPr/25/0692
1) Prowadzenie ewidencji księgowej w systemie finansowo księgowym jednostki budżetowej Urzędu Miasta i Gminy z tytułu pobieranych dochodów budżetowych.
2) Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej dochodów budżetowych według klasyfikacji budżetowej.
3) Dekretowanie dokumentów źródłowych w zakresie dochodów budżetowych, księgowanie i uzgadnianie ewidencji prowadzonej na kontach księgowych syntetycznych i analitycznych jednostki budżetowej.
4) Prowadzenie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocmych uzgodnień ewidencji księgowej w zakresie dochodów oraz przygotowanie danych ewidencji księgowej do prawidłowego i terminowego sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych oraz z operacji finansowych jednostki.
5) Prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń miedzy jednostkami na koncie 976 oraz ich systematyczne uzgadnianie z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w ramach obowiązującego zakresu obowiązków.
6) Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych oraz jej systematyczne uzgadnianie z ewidencją syntetyczną.
7) Prowadzenie ewidencji analitycznej wartości niematerialnych i prawnych oraz jej systematyczne uzgadnianie z ewidencją syntetyczną.
8) Przygotowanie danych do sporządzania sprawozdań statystycznych z zakresu środków trwałych.
9) Przygotowanie danych do sporządzenia informacji o stanie mienia komunalnego gminy.
10) Prowadzenie ewidencji księgowej zapasów materiałów wraz z systematycznym uzgadnianiem ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną.
11) Rozliczanie wyników inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach obowiązującego zakresu obowiązków.
12) Wycena aktywów i pasywów w ramach obowiązującego zakresu zadań.
13) Ewidencja i rozliczanie druków ścisłego zarachowania.
14) Prowadzenie ewidencji długoterminowych należności budżetowych wraz z uzgadnianiem ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną.
15) Prowadzenie ewidencji odpisów aktualizujących wartości należności wątplivvych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
16) Współpraca w zakresie sporządzania bilansu z wykonania budżetu, bilansu jednostki budżetowej, zestawienia zmian funduszu, rachunku zysków i strat oraz bilansu skonsolidowanego.
17) Zabezpieczanie i przekazywanie dokumentów z zakresu prowadzonych zadań na stanowisku do archiwum.
18) Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.
19) Sporządzanie sprawozdań i analiz finansowych dla potrzeb Burmistrza Miasta i Gminy, Rady Miejskiej oraz organów nadzoru w zakresie dochodów budżetowych.
20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Referatu FinansowoBudżetowego.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.