Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1367


Obowiązki:

1. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie:
poszukiwania podwykonawców usług,
koordynowania prac serwisowych i konserwacyjnych,
bieżącego nadzoru i kontroli jakości wykonanych usług,
przygotowywania i kompletowania dokumentacji potrzebnej do rozliczeń,
sporządzania i weryfikacji zamówień zewnętrznych oraz nadzór nad terminowością realizacji,
kontroli i akceptacji faktur oraz prowadzenia rozliczeń z wykonawcami.
2. Koordynacja i nadzorowanie pracy konserwatorów, w tym:
przydzielanie zadań i monitorowanie ich realizacji,
kontrola jakości wykonywanych prac,
zgłaszanie zapotrzebowania na materiały konserwatorskie i eksploatacyjne.
3. Zgłaszanie do dedykowanych jednostek Uczelni usterek i awarii występujących w pomieszczeniach Domów Studenta oraz monitorowanie przebiegu ich usuwania.
4. Udział w gospodarowaniu majątkiem Uczelni, w tym:
zgłaszanie majątku do likwidacji oraz prowadzenie dokumentacji likwidacyjnej,
uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych,
wystawianie wniosków o zmianę miejsca użytkowania wyposażenia.
5. Realizacja zamówień wewnętrznych i zewnętrznych związanych z działalnością Działu.
6. Prowadzenie rejestru faktur oraz ich bieżąca kontrola pod względem formalnym i merytorycznym.
7. Uczestnictwo w komisjach w sytuacjach wymagających wejścia do pokoi studenckich (np. przeglądy techniczne, kontrola czujek, czystości, wyposażenia).
8. Obsługa dokumentacji, w tym:
kserowanie i skanowanie dokumentów,
przygotowywanie pism i korespondencji dotyczących działalności Działu.
9. Kontrola realizacji obowiązków firmy sprzątającej w Domach Studenckich, w tym zgłaszanie nieprawidłowości i bieżąca współpraca z koordynatorem usług sprzątania.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Od kandydata oczekujemy : Wykształcenie wyższe preferowane techniczne. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Umiejętność dobrej organizacji pracy. Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji. Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu. Dyspozycyjność. Wysoka kultura osobista. Łatwość nawiązywania kontaktów. Prawo jazdy kat. B.Wymagania dodatkowe: Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Odporność na stres. Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.


Miejsce pracy: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv+ list motywacyjny na: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl z dopiskiem BZNiOU-referent

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi