Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1718


Obowiązki:

- Realizacja zadań związanych z prawidłowym prowadzeniem obowiązującej dokumentacji oraz prowadzeniem na bieżąco powierzonej ewidencji mienia służby łączności i informatyki oraz geografii wojskowej;
- Wystawianie dokumentów związanych z funkcjonowaniem służby łączności i informatyki oraz geografii wojskowej;
- Dokonywanie porównań zgodności stanów prowadzonej ewidencji w oparciu o system informatyczny ZWSI RON z ewidencją w pododdziałach brygady, magazynach i jednostkach będących na zaopatrzeniu gospodarczym;
- Zbieranie zapotrzebowań na środki materiałowe w celu zabezpieczenia eksploatacji i szkoleń pododdziałów;
- Znajomość przepisów i zarządzeń obowiązujących w służbie służby łączności i informatyki oraz geografii wojskowej;
- Przekazywanie danych do sporządzania sprawozdań i meldunków;
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów obrotów materiałowych;
- Wykonywanie, w zakresie swoich uprawnień, pism dotyczących dokumentów obrotów materiałowych oraz innych związanych z obszarem działania służby łączności i informatyki oraz geografii wojskowej;
- Nadzór nad terminowością realizacji zadań w zakresie przyjmowania i przekazywania mienia zgodnie z wykonanymi dokumentami obrotu materiałowego;
- Weryfikacja poprawności wykonania dokumentów obrotu materiałowego w oparciu o system ZWSI RON, zewnętrznych dokumentów obrotu materiałowego, informowanie wykonawcy o wykrytych błędach oraz egzekwowanie przekazania skorygowanych dokumentów;
- Wykonywanie zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego oraz osoby wyznaczonej przez Szefa Sekcji;
- Uczestnictwo w kursach oraz ciągłe samokształcenie w zakresie nowych regulacji prawnych zachodzących w zakresie użytkowania ZWSI RON, przepisów, rozporządzeń w Resorcie Obrony Narodowej;
- Użytkowanie ZWIS RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestracje zdarzeń i wykonywanie raportów z ZWIS RON;
- Prowadzenie ewidencji w oparciu o system informatyczny ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami rachunkowości, Instrukcją obiegu dowodów księgowych obowiązującą w OG oraz instrukcją Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej;
- Prowadzenie rejestrów kart materiałowych, kart magazynowych oraz dokumentów pomocniczych podlegających ewidencji.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe, ekonomiczne
  • średnie branżowe, administracyjne
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, znajomość programów Word, Excel, mile widziana umiejętność obsługi ZWSI RON lub SAP.


Miejsce pracy: ks. Bolesława Domańskiego 68, 45-820 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: List motywacyjny oraz CV. Podczas zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjna dodatkowo: Świadectwo/dyplom posiadanego wykształcenia, świadectwa pracy z zakończonych okresów zatrudnienia.Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Logistyka, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi