Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0997


Obowiązki:

1) koordynowanie zadań obronnych, obrony cywilnej i ochrony ludności na terenie Powiatu,
2) aktualizowanie planu operacyjnego funkcjonowania powiatu olsztyńskiego,
3) stałą aktualizacja Powiatowego Planu Mobilizacji Gospodarki,
4) aktualizowanie dokumentacji utrzymania gotowości obronnej na szczeblu Starostwa,
5) powoływanie do wykonywania obowiązku świadczeń osobistych,
6) prowadzenie dokumentacji w zakresie zadań i prac Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego,
7) prowadzenie reklamacji radnych i pracowników Starostwa od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej,
8) przygotowywanie i prowadzenie ćwiczeń i szkoleń kadry kierowniczej i pracowników Starostwa oraz pracowników urzędów gmin i ochrony ludności,
9) sprawowanie nadzoru nad sprawami obronnymi, obrony cywilnej i ochrony ludności,
10) sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i ochrony ludności,
11) współpraca z Państwową Strażą Pożarną, pogotowiem ratunkowym i szpitalami w celu przygotowania odpowiednich procedur działania po zaistnieniu sytuacji kryzysowych,
12) współudział w popularyzowaniu idei doskonalenia umiejętności skutecznego ratowania zdrowia i życia w sytuacjach nagłego zagrożenia,
13) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego. Kancelaria Materiałów Niejawnych współudział,
14) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji, w szczególności okresowa ( co najmniej raz na dwa- trzy lata)kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów współudział,
15) opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w Starostwie, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego jego realizacji współudział,
16) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie : https://bipspolsztyn.warmia.mazury.pl/nabor.html
Godziny pracy: 7-15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera - Ms Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe,2) co najmniej 3 lata stażu pracy,3) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) znajomość aktów prawnych:a) ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.),b) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 107 z późn. zm.),c) ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 122 z późn. zm.), d) ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej (Dz. U. z 2025 r., poz. 112 t.j.),e) ustawy z dnia 11 marca 2022 roku o obronie ojczyzny (Dz. U. z 2025 r., poz. 825 z późn. zm.),f) ustawy z dnia 5 grudnia 2024 roku o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024 r., poz. 1907 t.j.),g) ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r., poz. 1153 t.j.),h) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.),i) ustawy z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r., poz. 644 t.j.),j) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2025 r., poz. 1209 t.j.),2) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych na stanowiskach związanych z obronnością,3) znajomość pakietu Microsoft Office,4) dyspozycyjność,5) umiejętność wykazanie się inicjatywą, współdziałania i pracy w zespole.


Miejsce pracy: Bema 5, 10-516 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Szczegóły oferty dostępne są na stronie : https://bipspolsztyn.warmia.mazury.pl/nabor.html1) list motywacyjny,2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,3) kwestionariusz osobowy (stanowiący załącznik Nr 3 do Regulaminu naboru 4)http://bip.powiat-olsztynski.pl/kategoria/1126/praca-dokumenty-dla-kandydatow.html kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, (wykazany w kwestionariuszu osobowym),6) oświadczenie (stanowiące załącznik Nr 4 do Regulaminu naboruhttp://bip.powiat-olsztynski.pl/kategoria/1126/praca-dokumenty-dla-kandydatow.html) o:a) posiadanym obywatelstwie polskim,b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Olsztynie pokój 207, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn lub listownie w terminie do 22 września 2025 roku z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko referenta Nr oferty KR.2110.8.2025.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi