Numer oferty: StPr/25/0809
1) prowadzenia księgi budżetowej i pozabudżetowej w systemie informatycznym PUMA (RESPONS) z wyłączeniem ewidencji wykorzystania ZFŚS,
2) obsługa systemu bankowego
3) obsługa programu do sporządzania sprawozdań finansowych SJO Besti@
4) sprawdzanie zapisów na kontach księgi głównej z zapisami księgi pomocniczej,
5) prowadzenie spraw ewidencji zwrotów zabezpieczeń należytego wykonania zawartych umów,
6) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji zwrotów wadiów wnoszonych w postępowaniach przetargowych,
7) sporządzanie informacji w zakresie zobowiązań wymagalnych na podstawie Uchwał Zarządu Powiatu,
8) prowadzenie spraw dotyczących rozliczania środków z UE, dotacji oraz darowizn,
9) sprawdzanie raportów kasowych,
10) udział w sporządzaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych oraz z operacji finansowych,
11) zastępstwo za pracownika działu.
Godziny pracy 7-15
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,3. kwestionariusz osobowy ( stanowiący Załącznik Nr 4 do Procedury naboru ),4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy (wykazanych w kwestionariuszu osobowym),6. oświadczenie (stanowiące Załącznik Nr 5 do Procedury naboru)o:a) posiadanym obywatelstwie polskim*,b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,d) nieposzlakowanej opinii,e) stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach gdy przekazanie tych danych osobowych następuje dobrowolnie z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (stanowiące załącznik Nr 6 do Procedury naboru),8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, określony w przepisach o służbie cywilnejw przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego,9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad zatrudnienia),Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.Wymienione wyżej dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata w Sekretariacie Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, pokój 407, ul. Cementowa 3,10 -429 Olsztyn lub listownie w terminie do dnia 31 lipca 2025 roku. z dopiskiem : Nabór na stanowisko urzędnicze referenta -ogłoszenie nr: DO.110.4.2025 Oferty, które wpłyną do Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Uwaga: decyduje data faktycznego wpływu do Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie.Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 895******, kom. 605442038
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.