Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0408


Obowiązki:

Obsługa kancelaryjna Starostwa: kontaktowanie interesantów z właściwymi wydziałami, jednostkami organizacyjnymi, przyjmowanie, rejestrowanie i dostarczanie korespondencji przychodzącej do poszczególnych wydziałów, przyjmowanie z wydziałów korespondencji oraz przygotowywanie jej do wysłania. Prowadzenie rejestrów: upoważnień, zarządzeń, umów cywilno – prawnych, skarg, wniosków, uchwał Rady i Zarządu Powiatu. Przygotowywanie dokumentacji do Archiwum Państwowego oraz Krajowego Biura Wyborczego. Obsługa Sekretariatu Starostwa Powiatowego. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej: - akt osobowych, - ewidencji czasu pracy. Wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Pozostałe obowiązki określone pod adresem: https://leczyca.biuletyn.net/?bip=2&cid



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : Przynajmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej.Wymagania niezbędne:Wykształcenie wyższe: administracja.Przynajmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej.Dobra umiejętność obsługi komputera.Znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego.Posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Nieposzlakowana opinia.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym. Wymagania dodatkowe:Znajomość ustaw:- kodeks pracy- o pracownikach samorządowych.Umiejętność interpretacji aktów prawnych oraz korzystania z przepisów prawa niezbędnych na powyższym stanowisku.Komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, sumienność, umiejętność pracyw zespole oraz obsługi petenta, dobra organizacja pracy.


Miejsce pracy: Pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: list motywacyjny,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o kontynuowaniu nauki),kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, (np. osoby pracujące zaświadczenia od pracodawcy o okresie zatrudnienia).oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa zgodnie z opisem w pkt.1.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://leczyca.biuletyn.net/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi