Opis stanowiska pracy

starszy referent ds. uczniowskich 0,4 etatu, archiwista 0,2 etatu
Wymagania:
- posiadanie obywatelstwa polskiego, - zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karno-skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Zakres obowiązków: - prowadzenie platformy edukacyjnej UNIVERSO, SIO, LIBRUS moduł sekretariat, - prowadzenie dokumentacji uczniowskiej, - sporządzanie uczniowskiej sprawozdawczości, - obsługa poczty internetowej - wydawanie legitymacji uczniowskich, program PRINT STUDIO, - wykonywanie usług kserograficznych, zamawianie materiałów biurowych, - archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, - prowadzenie archiwum szkolnego, - wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły. - przestrzeganie Regulaminu Pracy, czasu pracy, przepisów BHP i p. ppoż. oraz Regulaminów obowiązujących w szkole. Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartą na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; - wymiar czasu pracy: 0,6 etatu - rozkład czasu pracy dostosowany do specyfiki pracy w szkole na tym stanowisku. - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV ze zdjęciem - list motywacyjny - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo - kopie świadectw potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia, umiejętności - kopie świadectw potwierdzających przebieg pracy zawodowej - oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: Zespół Szkół Poligraficzno-Medialnych im. Zenona Klemensiewicza w Krakowie, os. Tysiąclecia 38, 31-610 Kraków lub złożyć w sekretariacie w godz. 10.00 – 13.00. w terminie do 1 sierpnia 2025 r. do godz. 13.00. Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – starszy referent". Otwarcie kopert odbędzie się 7 sierpnia 2025 r. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób będą zniszczone komisyjnie lub zwracane na wniosek zainteresowanych w terminie 14 dni od dnia zakończenia rekrutacji. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru umieszczana jest na tablicy informacyjnej w siedzibie placówki oraz na stronie BIP szkoły.

Prezentacja firmy

Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/07/2025
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi