#

REFERENT W SŁUŻBIE ŚRODKÓW BOJOWYCH LOGISTYKA

Komenda Portu Wojennego

Świnoujście, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0408


Obowiązki:

Praca na stanowisku referenta w służbie środków bojowych.
Merytoryczne i terminowe opracowywanie wymaganej dokumentacji.
Udział w planowaniu, organizowaniu, koordynowaniu i realizowaniu przedsięwzięć służby.
Dokładna znajomość aktualnych przepisów o prowadzeniu ewidencji materiałowej w służbie środków bojowych.
Współudział w nadzorze nad zużywaniem przydzielonych limitów szkoleniowych środków bojowych.
Sporządzanie planów, zestawień wykazów i sprawozdań z obrotów materiałowych w zakresie prowadzonej ewidencji środków bojowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne , techniczne
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne , techniczne

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe - bez wymagań, średnie - 1 rok pracy. Umiejętności: Obsługa komputera oraz podstawowych programów komputerowych (MS EXEL, Office Word).Praca w godzinach 7.00-15.30


Miejsce pracy: Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: - podanie,- cv -życiorys zawodowy,- kopie świadectw ukończenia szkoły średniej, dyplom ukończenia studiów, - kserokopie świadectw pracy.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi