Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0414


Obowiązki:

Obsługa kancelaryjno-biurowa, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie procedur do udzielania zamówień publicznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe administracyjne), znajomość obsługi komputera (pakiet office), znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Umowa o pracę, wynagrodzenie brutto 4242 zł+ dodatek za wysługę lat.


Miejsce pracy: Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi