Numer oferty: StPr/25/0463
1) udzielanie informacji dotyczących zasad i kryteriów przyznawania dodatków mieszkaniowych osobom zainteresowanym uzyskaniem pomocy;
2) przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego wraz z załącznikami;
3) sprawdzanie prawidłowości danych zamieszczonych we wniosku i w deklaracji o dochodach;
4) sprawdzanie prawidłowości naliczania wydatków mieszkaniowych stanowiących podstawę obliczania dodatków mieszkaniowych przez poszczególnych zarządców budynków mieszkalnych;
5) korygowanie wysokości wydatków mieszkaniowych do celów obliczania dodatków mieszkaniowych do wysokości czynszu obowiązującego w mieszkaniowym zasobie gminy;
6) wprowadzanie do systemu komputerowego danych osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy;
7) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i sprawdzanie ich prawidłowości;
8) wykonywanie zbiorczych zestawień dla Biura Finansowo-Budżetowego w celu przelewu dodatków mieszkaniowych i ryczałtów;
9) prowadzenie spraw w zakresie wznowienia postępowania w przypadku przyznania dodatku mieszkaniowego na podstawie nieprawdziwych danych zawartych we wniosku lub deklaracji o dochodach;
10) bieżąca współpraca z zarządcami budynków mieszkalnych w zakresie spraw wynikających z ustawy o dodatkach mieszkaniowych;
11) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej Centrum Opieki Socjalnej w Zduńskiej Woli w zakresie przeprowadzania wywiadów środowiskowych u osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy oraz analiza wywiadów środowiskowych w odniesieniu do poszczególnych wnioskodawców;
12) prowadzenie całokształtu spraw związanych ze wstrzymaniem i wznowieniem wypłaty dodatku mieszkaniowego;
13) udzielanie informacji dotyczących zasad i kryteriów przyznawania dodatków energetycznych osobom zainteresowanym uzyskaniem pomocy;
14) przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku energetycznego wraz z załącznikami;
15) udzielanie informacji w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta;
16) wprowadzanie danych i informacji do ewidencji (CEEB) dotyczących przyznanych świadczeń w zakresie dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego;
17) obsługa programów komputerowych niezbędnych dla realizacji zadań.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CVhttps://bip.zdunskawola.pl/oferta-pracy/12734/referent-w-biurze-gospodarki-lokalowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.