#

REFERENT (STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH)

Urząd Gminy Piątnica

Piątnica Poduchowna, podlaskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0889


Obowiązki:

Ogłoszenie - nabór na stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa nieobecnego pracownika w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych (SO.2110.4.2025).
Wykaz zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej 50 000 zł netto oraz powyżej 130 000 zł netto zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Realizacja zadań w ramach funduszu sołeckiego,
3. Sporządzanie dokumentacji postępowań, w tym SWZ, projektów umów, protokołów oraz korespondencji z wykonawcami.
4. Obsługa komisji przetargowej i przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta dotyczących zamówień publicznych.
5. Monitorowanie programów pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł finansowania zewnętrznego.
6. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na zadania Gminy Piątnica.
7. Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
8. Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, przygotowywanie analiz
i sprawozdań z zakresu działania stanowiska.
9. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, informacji niejawnych oraz zasad bezpieczeństwa informacji.

* Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Piątnica.
* Ogłoszenie o naborze dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica: https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5132-ogloszenie-nabor-na-stanowisko-urzednicze-na-czas-zastepstwa-nieobecnego-pracownika-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-so-2110-4-2025



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • Prawo Zamówien Publicznych
  • Obsługa komputera

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Do konkursu może przystąpić kandydat, który spełnia następujące wymagania zawiązane ze stanowiskiem:Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. Niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykształcenie wyższe. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi. Znajomość zasad pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w szczególności środków UE. Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office. Posiadanie prawa jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdów.Wymagania dodatkowe: Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w obszarze zamówień publicznych. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Umiejętność organizacji pracy własnej, komunikatywność, rzetelność oraz umiejętność pracy w zespole.


Miejsce pracy: Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, powiat: łomżyński, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: *Wymagane dokumenty:1. życiorys (CV);2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata;3. podanie o przyjęcie do pracy - list motywacyjny podpisany przez kandydata;4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (zaświadczenia, certyfikaty), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;6. kserokopie świadectw pracy poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych, o posiadaniu kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, podpisane przez kandydata;8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,9. klauzula informacyjna, podpisana przez kandydata.*Informacje dodatkowe:1. Zatrudnienie następuje na zastępstwo za nieobecnego pracownika.2. Planowany okres zatrudnienia: do 30.04.2027 r., z możliwością przedłużenia w przypadku dalszej usprawiedliwionej nieobecności pracownika.3. Dodatkowe informacje i wyjaśnienia w sprawie konkursu można uzyskać po 862****** (Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych).* Termin składania ofert: do dnia 30 grudnia 2025 r. do godz. 10:00.* Miejsce i sposób składania ofert:1. Osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Piątnica pokój nr 8, Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53;2. Pocztą na adres Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, z dopiskiem na kopercie "Nabór na czas zastępstwa nieobecnego pracownika w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Piątnica".*KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna.2. Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych (inspektor ochrony danych), adres e-mail: ochronadanych@gminapiatnica.pl3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:1). rekrutacji pracowników: przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, rozpatrywania kandydatur i wyboru kandydata na wolne stanowisko pracy;2). archiwizacji dokumentacji.4. Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych w powyższych celach są:1). obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b rozporządzenia) wynikający z Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2). prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia), którym jest potwierdzenie i udokumentowanie podawanych przez Panią/Pana danych osobowych i jest oparty na art. 22(1) § 5 Kodeksu Pracy i został szczegółowo opisany w ogłoszeniu oraz regulaminie naborów.3). w zakresie, w jakim podaje Pani/Pan w dowolnej formie i z własnej inicjatywy dodatkowe dane osobowe, inne od zakresu wymaganego przez przepisy prawa i na formularzach umieszczonych w dokumentacji naboru, podstawą przetwarzania jest udzielona przez Panią/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a rozporządzenia oraz przepisy art. 22(1a-1b) Kodeksu pracy).5. Niepodanie tego typu danych lub późniejsze wycofanie zgody na ich przetwarzanie, nie może być podstawą niekorzystnego Pani/Pana traktowania a także nie może powodować wobec Pani/Pana jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, dostawcom systemów informatycznych i usług IT, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku prowadzenia korespondencji.7. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu (informacja o wyniku naboru).8. Pani/Pana dane osobowe w zakresie dokumentacji aplikacyjnej będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru (dla osób niezatrudnionych) lub do momentu wycofania zgody (dla zakresu objętego zgodą).9. W przypadku zatrudnienia dokumentacja z naboru zostanie włączona do Pani/Pana akt pracowniczych i będzie przechowywana zgodnie z przepisami prawa.10. Okres przechowywania może zostać przedłużony w indywidualnych przypadkach w celach związanych z ustalaniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń.11. Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie oraz opublikowanie na stronie https://bip.gminapiatnica.pl przez okres co najmniej 3 miesięcy (wymóg art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).12. Dane tworzące akta sprawy, tworzone przez administratora zgodnie z przepisami prawa (w szczególności protokoły z naboru), przechowywane będą przez okres co najmniej 5 lat od momentu zakończenia sprawy. Po upływie tego okresu akta sprawy będą podlegać ekspertyzie ze względu na ich charakter, treść i znaczenie. Na tej podstawie nastąpić może zmiana okresu przechowywania dokumentacji, włącznie z uznaniem jej za materiały podlegające wieczystemu przechowywaniu w Archiwum Państwowym.13. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.14. W zakresie objętym zgodą na przetwarzanie, ma Pani/Pan prawo do jej wycofania w dowolnym momencie, wysyłając email nad adres: ochronadanych@gminapiatnica.pl lub pocztą na adres Administratora Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.15. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Podanie danych w wymaganym zakresie jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie Pani/Pana aplikacji bez rozpatrzenia.16. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.* Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica, link: https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5132-ogloszenie-nabor-na-stanowisko-urzednicze-na-czas-zastepstwa-nieobecnego-pracownika-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-so-2110-4-2025

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://gminapiatnica.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi