Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0132


Obowiązki:

Prowadzenie sekretariatu Szkoły, obsługa kadrowa Szkoły, opisywanie dokumentów, sporządzanie i wysyłanie pism, załatwianie spraw związanych z przyjęciem dzieci do szkoły oraz oddziału przedszkolnego, prowadzenie księgi ewidencji dzieci oraz księgi uczniów, wystawianie i wydawanie legitymacji szkolnych, wprowadzanie na bieżąco informacji do Systemu Informacji Oświatowej, ścisła współpraca z księgowością.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Obsługa internetu
  • Obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : Mile widzane znajomość przepisów kadr i płac [Inne] : Umiejętność organizacji pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, dyspozycyjność, bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym i oprogramowaniem m.in. Word, Excel


Miejsce pracy: 76-039 Świemino, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN

Osoba do kontaktu: Renata Mankiewicz

Telefon: 94 318 06 89


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi