Numer oferty: StPr/19/4521
1) Obsługa ubezpieczeń społecznych pracowników i ich członków rodzin oraz wychowanków (zgłaszanie i wyrejestrowanie), sporządzanie rozliczeń miesięcznych i rocznych na drukach ZUS.
2) Prowadzenie rozliczeń podatkowych z US oraz z pracownikami (sporządzanie deklaracji PIT).
3) Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym rozliczaniem podatku VAT:
- wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz not sprzedaży,
- sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT i VAT-7
4) Sporządzanie list składników wynagrodzeń i potrąceń pracowniczych.
5) Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, opiekuńczych.
6) Prowadzenie spraw związanych z pożyczkami PKZP.
7) Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, naliczeń pracowników uprawnionych do świadczeń emerytalno-rentowych .
8) Wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracownikom.
9) Sporządzanie przelewów bankowych.
10) Pieczętowanie, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym oraz dekretacja faktur i rachunków ponadto dbanie o prawidłowy opis na fakturach przekazywanych do działu finansowego jednostki.
11) Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów.
12) Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby instytucji zewnętrznych.
13) Wykonywanie innych czynności i poleceń kierownika działu finansowego
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Trzemiętowo 17 lok. 2, 86-014 Trzemiętowo, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: 52 381 50 24 wew. 10 Kontakt w godz. 07:00 - 15:00
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.