Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/4521


Obowiązki:

1) Obsługa ubezpieczeń społecznych pracowników i ich członków rodzin oraz wychowanków (zgłaszanie i wyrejestrowanie), sporządzanie rozliczeń miesięcznych i rocznych na drukach ZUS.
2) Prowadzenie rozliczeń podatkowych z US oraz z pracownikami (sporządzanie deklaracji PIT).
3) Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym rozliczaniem podatku VAT:
- wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz not sprzedaży,
- sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT i VAT-7
4) Sporządzanie list składników wynagrodzeń i potrąceń pracowniczych.
5) Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, opiekuńczych.
6) Prowadzenie spraw związanych z pożyczkami PKZP.
7) Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, naliczeń pracowników uprawnionych do świadczeń emerytalno-rentowych .
8) Wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracownikom.
9) Sporządzanie przelewów bankowych.
10) Pieczętowanie, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym oraz dekretacja faktur i rachunków ponadto dbanie o prawidłowy opis na fakturach przekazywanych do działu finansowego jednostki.
11) Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów.
12) Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby instytucji zewnętrznych.
13) Wykonywanie innych czynności i poleceń kierownika działu finansowego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie pracy w księgowości (dodatkowe) Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów prawnych zwiazanych ze stanowiskiem pracy w szczególnosci płacowych, podatkowych, ZUS, wynagradzaniu pracowników samorządowych oraz ustawy o finansach publicznych i rozporządzenia w sprawie rachunkowości budżetowej - znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych, płacowych i "Płatnika" - doświadczenie w pracy w księgowości


Miejsce pracy: Trzemiętowo 17 lok. 2, 86-014 Trzemiętowo, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: 52 381 50 24 wew. 10 Kontakt w godz. 07:00 - 15:00

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi