Numer oferty: StPr/25/0922
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet).
2. Ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych.
3. Sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się.
4. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej.
5. Realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
6. Przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych.
7. Weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i KRUS dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń.
Godziny pracy: 7.30 - 15.30
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. List motywacyjny.2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia / zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8. Klauzula zgody o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.Każdy z dokumentów oraz oświadczeń tj.: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt. 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną (ePUAP lub e-doręczenia) każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5, 6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. REJESTRACJI:1) osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn lub2. Elektronicznie:1) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP;2) skrzynkę e-doręczeń ADE: AE:PL-21806-69882-VSBDW-29 Termin składania dokumentów do 31.08.2025 roku.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.