Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0502
Obowiązki:
1.Realizacja zadań i obowiązków wynikających z Kontroli Zarządczej oraz uczestnictwo w identyfikacji i analizie ryzyka.
2.Przestrzeganie ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych.
3.Dbanie o powierzone mienie i dobre imię urzędnika.
4.Rejestracja i wyrejestrowanie pojazdów.
5.Rejestracja czasowa pojazdów.
6.Czasowe wycofanie pojazdów z ruchu.
7.Dokonywanie zmian w zakresie własności pojazdów lub danych technicznych, wydawanie wtórników oznaczeń.
8.Wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdów oraz decyzji na wykonanie i zamontowanie tabliczki znamionowej zastępczej.
9.Współpraca z organami Policji w przypadkach zatrzymania i zwracania dowodów rejestracyjnych, kradzieży dowodów rejestracyjnych lub tablic rejestracyjnych
10.Wydawanie skierowań na dodatkowe badania techniczne pojazdów.
11.Udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń w zakresie rejestracji pojazdów.
12.Prowadzenie archiwum akt pojazdów.
13.Prowadzenie spraw związanych z wpisywaniem i skreślaniem przedsiębiorców z rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów, sprawowanie określonego nadzoru i dokonywanie kontroli.
14.Wydawanie i cofanie uprawnień diagnostom.
15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika wydziału.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- umiejętność obsługi komputera - znajomość pakietu MS Office
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wynagrodzenie zasadnicze 5000,00 plus dodatek za wieloletnią pracę.Umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy z możlwością przedłużenia.Praca w godzinach 8:00 - 16:001.Wymagania niezbędne:a)posiadanie obywatelstwa polskiego,b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)nieposzlakowana opinia,e)wykształcenie min. średnie,f)wymagany minimum 1 rok stażu pracyg)posiadanie wiedzy na temat zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,h)znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Starostwa i Wydziału Komunikacji i Transportu,i)znajomość zadań wykonywanych na Stanowisku, j)odpowiedzialność, rzetelność, sumienność,k)znajomość następujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Prawo o ruchu drogowym, kodeksu postępowania administracyjnegoWymagane dokumenty:a)list motywacyjny,b)własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach),c)oświadczenia:- o posiadaniu obywatelstwa polskiego - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii(wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach).d)kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego, e)kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dot. kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135),Inne dodatkowe dokumenty:a)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w srodze naboru* (wzór oświadczenia dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). * złożenie oświadczenia jest dobrowolneOferta kandydata może zawierać CV. Inne informacje: Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz.1135) informuję, iż w miesiącu wrześniu 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zamkniętej kopercie) w Punkcie Obsługi Interesantów lub wysłać pocztą na adres: ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewicez dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko:Referent ds. rejestracji pojazdów IIw Wydziale Komunikacji i Transportu w terminie do dnia 14.11.2025r.(decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa).Złożone dokumenty po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Skierniewicach https://bip.spskierniewice.nv.pl/o,65,oferty-pracy.html oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 6.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym popisem. Nabór jest realizowany zgodnie z Regulaminem naboru pracowników na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Skierniewicach stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 13/2015 Starosty Skierniewickiego z dnia 24 czerwca 2015 r. z późn. zm.
Miejsce pracy: Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny,b)własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach),c)oświadczenia:- o posiadaniu obywatelstwa polskiego - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii(wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach).d)kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego, e)kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dot. kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135),Inne dodatkowe dokumenty:a)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w srodze naboru* (wzór oświadczenia dostępny jest na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Skierniewicach). * złożenie oświadczenia jest dobrowolneOferta kandydata może zawierać CV.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/10/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja