Referent ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: ŁódźManpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy posiadającej w swoim portfolio marki premium, poszukujemy osoby na stanowisko: Referent d/s obsługi klienta. Osoba ta w profesjonalny i uprzejmy sposób będzie dostarczać usługi dla wszystkich Klientów i aktywnie uczestniczyć w codziennym funkcjonowaniu całego działu w biurze w Łodzi.
Zadania:
- Profesjonalna obsługa Klientów telefonicznie, elektronicznie lub listownie
- Szybkie reagowanie na zapytania Klientów
- Całościowa obsługa reklamacji ze strony Klientów posługujących się tylko językiem hiszpańskim: obsługa administracyjna, zwroty gwarancyjne, wymiany, noty kredytowe, faktury, współpraca z partnerami logistycznymi
- Pozyskiwanie i umiejętna ocena wszystkich istotnych informacji potrzebnych do rozwiązania zapytań Klientów
- Definiowanie wad i nieprawidłowości w procesach i procedurach w celu jak najefektywniejszego działania - polepszania i usprawniania procesów
Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę dla marek premium
- Umowę o pracę na pełny etat
- Prywatną opiekę medyczną oraz ciekawy pakiet socjalny
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w oparciu o wysokie standardy pracy
- Miłą, przyjacielską atmosferę w miejscu pracy
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy z Klientem będzie atutem
- Zorientowanie na Klienta
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- Proaktywność i zorientowanie na realizację celów
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)