Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1112


Obowiązki:

Planowanie potrzeb oraz realizacja zakupów (materiały biurowe, środki czystości, łączności, odzieży roboczej) oraz wyposażenia Komendy.
Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i obrotowego w Komendzie.
Prowadzenie gospodarki magazynowej.
Nadzór nad realizacją zakupu paliwa dla samochodów służbowych.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • samodzielność, terminowość, systematyczność
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office ( EXCEL)

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe[Umiejętność 1] : umiejętność planowania, organizacji i realizacji zadań, zarządzania projektami


Miejsce pracy: Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: komenda@kujawsko-pomorska.ohp.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Logistyka, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi