Numer oferty: StPr/25/1244
1.Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej).
2.Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek pocztowych,
3.Przechowywanie dokumentów zgodnie z wymogami prawnymi i wewnętrznymi procedurami,
4.Przestrzeganie procedur kancelaryjnych i standardów jakości w obiegu dokumentów.
5.Współpraca z działami i obiektami w zakresie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
6.Monitorowanie realizacji zadań powierzonych przez Dyrektora.
7.Weryfikacja kompletności i poprawności dokumentacji.
8.Opracowywanie i redagowanie wniosków i pism przeznaczonych do Prezydenta Olsztyna na potrzeby Dyrektora.
9.Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora.
10.Składanie zapotrzebowania na zakup materiałów na potrzeby kancelaryjne i potrzeby Dyrektora.
11. Prowadzenie ewidencji wniosków przygotowywanych do Prezydenta Olsztyna.
12.Organizacja spotkań i narad Dyrektora.
13.Prowadzenie ewidencji wydanych i zdanych pieczęci oraz spraw związanych z likwidacją pieczęci.
14. Prowadzenie ewidencji upoważnień udzielonych przez Dyrektora.
15.Prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników Ośrodka.
16.Prowadzenie ewidencji zespołów opiniodawczo-doradczych powoływanych przez Dyrektora
17.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
18.Prowadzenie rejestru umów.
19. Prowadzenie innych rodzajów ewidencji wskazanych przez Dyrektora.
godz. 07:30 -15:30
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Żołnierska 13a, 10-558 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny z podaniem numeru referencyjnego stanowiska.2.Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje kserokopie świadectw szkolnych, dyplomów studiów itp.3.Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.4.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (druk stanowi załącznik do ogłoszenia).5.Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.6. Oświadczenie o obywatelstwie polskim, niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*.7.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk stanowi załącznik do ogłoszenia).8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. 2024.1135 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.https://osir_olsztyn.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-na-stanowisko-referenta-ds-kancelaryjnych.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.