Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0408


Obowiązki:

Prace administracyjne przy przeprowadzaniu przetargów, przeprowadzanie postępowania inwestycyjnego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne lub administracyjne

Zawód:

  • Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane wykształcenie w branży sanitranej.Wymagane: sprawne posługiwanie się komputerem i podstawowymi programami komputerowymi, dobra organizacja pracy własnej i pracy w zespole, terminowość.Praca w godz. 07:00 - 15:00.


Miejsce pracy: Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv, podanie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi