Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0408
Obowiązki:
Prace administracyjne przy przeprowadzaniu przetargów, przeprowadzanie postępowania inwestycyjnego.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne lub administracyjne
Zawód:
- Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Pozostałe wymagania:
- Mile widziane wykształcenie w branży sanitranej.Wymagane: sprawne posługiwanie się komputerem i podstawowymi programami komputerowymi, dobra organizacja pracy własnej i pracy w zespole, terminowość.Praca w godz. 07:00 - 15:00.
Miejsce pracy: Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv, podanie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat