Numer oferty: StPr/25/0661
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji osób bezrobotnych i osób poszukujących pracy;
- przyjmowanie wniosków, zaświadczeń i informacji mających wpływ na status osoby bezrobotnej lub status osoby poszukującej pracy;
- aktualizacja informatycznej bazy danych systemu SYRIUSZ, w zakresie danych osobowych osób zarejestrowanych oraz zdarzeń mających wpływ na prawidłowość naliczanych świadczeń i informację statystyczną;
- sporządzanie i wydawanie decyzji administracyjnych o pozbawieniu statusu bezrobotnego oraz statusu osoby poszukującej pracy;
- odnotowywanie w informatycznym systemie SYRIUSZ wniosków dotyczących podlegania lub wyłączenia z ubezpieczenia zdrowotnego osoby bezrobotnej lub członka jej rodziny;
- wydawanie zaświadczeń: o okresie pozostawania w ewidencji osób bezrobotnych lub osób poszukujących pracy, o okresie i wysokości pobierania zasiłku dla bezrobotnych, stypendium lub innych świadczeń pieniężnych wypłaconych z Funduszu Pracy, o podleganiu ubezpieczeniu zdrowotnemu, o niefigurowaniu w ewidencji urzędu pracy;
- weryfikacja zbiegów ubezpieczenia zdrowotnego lub społecznego z tytułu bezrobocia i opłaconych w tym okresie składek przez innego płatnika na podstawie raportu ZUS-U3;
- dokonywanie w dokumentacji osób bezrobotnych oraz w systemie informatycznym SYRIUSZ korekty okresów pozostawania osoby bezrobotnej w ewidencji urzędu pracy, poprzez zmianę lub uchylenie wydanej decyzji administracyjnej;
- rozpatrywanie odwołań od wydanych decyzji administracyjnych w ramach samokontroli, lub przygotowanie i przesłanie całej dokumentacji osoby skarżącej do organu wyższego stopnia;
- współpraca z Państwową Inspekcją Pracy, w zakresie przestrzegania przepisów ustawy przez osoby bezrobotne i pracodawców, poprzez udzielanie pisemnych informacji na zapytania;
- współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w zakresie przyznanych świadczeń osobom bezrobotnym, poprzez udzielanie pisemnych odpowiedzi na przesyłane informacje;
- współpraca z Gminnymi i Miejskimi Ośrodkami Pomocy Społecznej, w zakresie ustalenia rodzaju i terminie udzielonej pomocy osobom pozostającym w ewidencji urzędu pracy;
- współpraca z pracodawcami, w zakresie ustalenia okoliczności związanych z podjęciem zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej przez osoby figurujące w ewidencji urzędu pracy;
- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu pracy, w zakresie realizacji zadań: rejestracji i przyznawania świadczeń, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i szkoleń, staży, przygotowania dokumentacji osób wyłączonych z ewidencji urzędu, celem przekazania ich do archiwum kartoteki biernej;
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,- życiorys CV, - kwestionariusz osobowy zawierający dane, o których mowa w art. 221 § 1,2,i 4 Kodeksu pracy,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko ( świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- klauzula informacyjna dla kandydatów do zatrudnienia w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krośnie oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji według wzoru określonego w załączniku do ogłoszenia. Aplikować można:- osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie ( sekretariat pok. 341 III piętro) w godz. od 07:30 do 15:30 ( w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Referent ds. ewidencji i świadczeń" . - na adres do doręczeń elektronicznych: AE: PL-48980-80386-DFERR-34- listem poleconym w zaklejonej kopercie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5, z dopiskiem: Nabór na stanowisko Referent ds. ewidencji i świadczeń . b) termin składania dokumentów: do dnia 16 lipca 2025 r. (decyduje data otrzymania aplikacji przez PUP) c) dokumenty doręczone do Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie po terminie, niekompletne lub nieoznaczone nie będą rozpatrywane. Dokumenty do pobrania http://pupkrosno.bip.gov.pl Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://pupkrosno.bip.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w KrośniePrzez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na objęcie procedurą naboru, na zasadach określonych w zarządzeniu nr 12/2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Krośnie z dnia 21 września 2018 r., w sprawie ustalenia Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze ze zm. / regulamin naboru dostępny w siedzibie PUP Krosno w pok. 328 III piętro/.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.