Numer oferty: StPr/25/0700
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy:
wydawanie decyzji o przyznaniu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia, zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego bezrobotnych, członków ich rodzin oraz dokonywanie w tym zakresie zmian i korekt,
prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z tytułu bezrobocia. Gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów bezrobotnego, wydawanie zaświadczeń na podstawie akt osobowych bezrobotnych znajdujących się w archiwum urzędu i bieżącej bazie, weryfikacja elektronicznych raportów ZUS, KRUS dotyczących zbiegów ubezpieczeń.
2. Naliczanie i kontrola naliczeń zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia:
kontrola dokumentów do naliczania pod kątem ich prawidłowości,
prowadzenie w systemie informatycznym kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów wypłacanych w okresie odbywania stażu, stypendiów szkoleniowych, dodatków aktywizacyjnych oraz innych świadczeń, naliczane świadczeń z tytułu bezrobocia,
sporządzanie komputerowych wydruków list wypłat świadczeń dla bezrobotnych,
dokonywanie realizacji wypłat świadczeń, sporządzanie zestawień niepodjętych świadczeń i przekazywanie ich do księgowości, sporządzanie PIT 11,
sporządzanie raportów dotyczących okresów opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,
przyjmowanie, rozpatrywanie i formalna obsługa wniosków o dodatki aktywizacyjne,
wydawanie decyzji administracyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem.
3. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet):
ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się, wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej, realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych,
weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń.
Praca w godz. 7:30 do 15:30
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. List motywacyjny.2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczącychwszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadkutrwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia/zaświadczenia zawierającego datęzatrudnienia.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniuz pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8. Klauzula zgody o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO REFERENTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / REFERENTA DS. REJESTRACJI:1)osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn lub2.Elektronicznie:1) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP; 2)skrzynkę e-doręczeń ADE: AE:PL-21806-69882-VSBDW-29Każdy z dokumentów oraz oświadczeń tj.: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt. 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną (ePUAP lub e-doręczenia) każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5,6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.