Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1190


Obowiązki:

prowadzenie rozliczeń mediów lokalach komunalnych, sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto ma udział i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi najemców lub użytkowników, analiza kosztów za media w nieruchomościach, bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych zaliczek za media, powierzchni lokalu, przygotowanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu, prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności, kompetentna i terminowa obsługa najemców, wystawiane faktur, zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika, współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne, udokumentowany staż pracy min 3 lata pracy w księgowości, znajomość zagadnień z zakresu księgowości i umiejętności ich praktycznego zastosowania, praktyczna umiejętność obsługi komputera, komunikatywność- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, skaner, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynność prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku, znajomość obowiązujących przepisów prawa: ustawa o ochronie praw lokatorów, ustawa o podatku VAT, ustawy o rachunkowości, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeks cywilny, KPA.


Miejsce pracy: Sowińskiego 44a, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: curriculum vitae (orginał), kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki )orginał), kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o stanie zdrowia, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Termin wpływu aplikacji do ZGM do 24.10.2025 r. do godz. 14.45, składanie dokumentów w zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: "referent ds. ekonomicznych w ABM" osobiście lub listem poleconym na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.gm.zgora.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi