• przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego,
• przygotowywanie pism do organów administracji publicznej,
• udzielanie informacji bezpośrednich i telefonicznych w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań,
• zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
• nadzorowanie obiegu dokumentów,
• archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej,
• organizacja spotkań i obsługa przyjmowanych gości,
• koordynacja bieżących spraw administracyjnych biura budowy;
• zakup materiałów administracyjno-biurowych niezbędnych do funkcjonowania pracy na budowie;
• Wykształcenie wyższe – mile widziane z zakresu budownictwa lub administracji;
• Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata w branży budowlanej lub pokrewnych
• Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym oraz znajomość branży budowlanej;
• Bardzo dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook);
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
• samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy, sumienność
• pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz
• prawo jazdy kat. B.
• wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność
Nie chodzi tylko o to, że jesteśmy inni, ale o to, że jesteśmy lepsi, <b... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.