Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1575
Obowiązki:
1) wykonanie dokumentacji związanej z przygotowaniem, prowadzeniem i udzielaniem zamówień publicznych na podstawie rocznego planu zamówień publicznych i wniosków komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy,
2) przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia,
3) przygotowanie treści ogłoszeń i ich publikowanie,
4) udzielanie wyjaśnień w zakresie procedury, prowadzenie korespondencji z oferentami,
5) sporządzenie dokumentacji związanej z przygotowaniem, prowadzeniem i udzielaniem zamówień, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
6) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych i umów,
7) opracowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur dotyczących zamówień publicznych,
8) przygotowywanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
9) wykonywanie innych zadań powierzonych w ramach przedmiotowego stanowiska / wykonywanie innych poleceń przełożonego z zakresu działania Referatu
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej, obywatelstwo innych państw, które na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego uprawnia do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,6) co najmniej trzyletni staż pracy w jednostkach samorządowych na przedmiotowym stanowisku lub podobnym,2. Wymagania dodatkowe:1) wykształcenie wyższe, studia podyplomowe lub kursy w zakresie zamówień publicznych,2) staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych3) doświadczenie zawodowe przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,4) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia I l września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,5) umiejętność obsługi komputera, skanera, drukarki, znajomość programów pakietu MS Office, systemów informacji prawnej,6) umiejętność obsługi platformy e-Zamawiający,7) samodzielność,8) odporność na stres,9) umiejętność pracy pod presją czasu,10) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy 11) prawo jazdy kat. B
Miejsce pracy: Pomorska 20/4, 84-250 Gniewino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/09/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat