#

REFERENT DO SPRAW SEKRETARIATU I ORGANIZACJI SAMODZIELNE STANOWISKO

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej

Świnoujście, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0600


Obowiązki:

Osoba na tym stanowisku:
Zarządza kalendarzem spotkań, organizując spotkania z gośćmi Komendanta oraz partnerami i instytucjami
zewnętrznymi, pilnuje umówionych terminów w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy Komendanta i jego
zastępcy.
Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony
organizacyjnej, nadzoruje. Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy.
Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzorujeOrganizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości
Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzorujeOrganizuje pracę sekretariatu,
obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, Organizuje
pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy.
Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzoruje dokumenty w celu zapewnienia prawidłowej działalności
sekretariatu.
Redaguje pisma, kontaktuje się telefonicznie ze współpracującymi instytucjami w celu zapewnienia prawidłowego
funkcjonowania sekretariatu i przepływu informacji oraz sprawnej obsługi kierownictwa.
Obsługuje pocztę elektroniczną oraz program do elektronicznego zarzadzania dokumentacją.
Obsługuje spotkania i narady, w tym sporządza listę osób zaproszonych oraz potwierdza ich udział w celu właściwego
przygotowania spotkania/narady. Współuczestniczy w organizowaniu uroczystości służbowych.
Obsługuje i dba o stan urządzeń i wyposażenia będących na stanie sekretariatu w celu zapewnienia prawidłowego
funkcjonowania sekretariatu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Kogo poszukujemy:Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)Wykształcenie: średnieObsługa pakietu OfficeUmiejętność przygotowania pism: redagowania, argumentowaniaKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweposiadanie obywatelstwa polskiegoUmiejętność pracy w zespoleDobra organizacja pracyZdolność analitycznego myśleniaUmiejętności komunikacyjnePosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweCo oferujemy:Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawyMiejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracyMiejsce do odświeżenia sięPomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzęduMiejsce parkingowe na terenie urzęduDostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminówwakacji, ferii i przerw świątecznychDofinansowanie do wypoczynku pracownikówDostępnośćNasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentupotwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, byłmniejszy niż 6%.Warunki pracyPraca wykonywana od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 7.30 a 15.30 w siedzibie tut. jednostki. (dobowy wymiarpracy 4 godziny)Możliwość wyjazdów służbowych.Pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).Praca przy komputerze (powyżej 4 godzin) - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobomniewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.Kontakt z klientem.Dodatkowe informacje:Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli niepodałeś adresu e-mail).Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszeniadotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.Planujemy następujące metody/techniki naboru:Weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnySprawdzian umiejętności kandydatów (próbki pracy) np. sporządzenie projektu dokumentu pisma, notatki, raportu;umiejętność korzystania z urządzeń biurowych; test na kontakty interpersonalne w oparciu o zaaranżowanerozmowy z petentem, rozmowę telefoniczną.Rozmowa kwalifikacyjna wraz z wywiadem behawioralnym.Pracę możesz rozpocząć od: 2026-02-02


Miejsce pracy: Barlickiego 18, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniakopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawnośćoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboruoświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)4Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzającychskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówAplikuj do: 5 stycznia 2026W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158824" na adres: Komenda MiejskaPaństwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu,ul. Barlickiego 18, 72-602 ŚwinoujścieZapraszamy również do kontaktu telefonicznego: W dniach roboczych od 7.30 do 15.30913******Dokumenty należy złożyć do: 05.01.2026Decyduje data: wpływu oferty do urzęduAplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborzePrzetwarzanie danych osobowychDane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu (72-600Świnoujście, ul. Barlickiego 18, 913****** /fax 91 327 52 13 e-mail: km.swinoujscie@szczecin.kwpsp.gov.plKontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 9148 08 809, fax. 91 48 08 802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl.Cel przetwarzania danych:przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniunaboruInformacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu, ul. Barlickiego 18, 72-602ŚwinoujścieOkres przechowywania danych:czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, wktórych dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponowniezaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów oarchiwizacjiUprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do usunięcia danych osobowych;- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,podany powyżej;5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00-193 Warszawa).Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 2212. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia wsłużbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie5cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzaniedanych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać wdowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, koniecznabędzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą teżprofilowane.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/12/2025
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi