Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2309


Obowiązki:

Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, parowanie zapłat z dokumentami dotyczącymi należności i zobowiązań, sprawdzenie faktur i dokumentów księgowych pod względem formalnym i
rachunkowym, wystawianie not korygujących dla kontrahentów i oświadczeń dla potrzeb VAT, przygotowywanie przelewów bankowych do zapłaty zobowiązań, ewidencjonowanie i rozliczanie funduszu remontowego oraz sporządzanie wyników z
wykonania tego funduszu w okresach kwartalnych sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnoprawnych w programie komputerowym, naliczanie amortyzacji środków trwałych oraz uzgadnianie stanu środków trwałych i
wartości niematerialnoprawnych, środków trwałych w budowie i niskocennych, sporządzanie i rozliczenie kosztów obsługi technicznej i konserwacji zasobów
mieszkaniowych, lokali użytkowych i mienia w okresach kwartalnych, ewidencjonowanie i uzgadnianie stanu funduszy podstawowych i specjalnych
istniejących w Spółdzielni, ewidencja księgowa lokali wyodrębnianych na odrębną własność, sporządzanie umów i aneksów do umów dla najemców lokali użytkowych, ewidencja księgowa i sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, dekretowanie i księgowanie dokumentów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: ukończone studia ekonomiczne (preferowane) lub minimum Liceum lub Technikum Ekonomiczne, znajomość obsługi programów komputerowych MS Word, MS Excel (preferowane systemy firmy ZUBIX), minimum roczne doświadczenie pracy w księgowości.


Miejsce pracy: Oś.Słoneczne Wzgórze 35, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi